1. marraskuuta 2010

Graffiti Nails


Olin tossa viime viikolla pyörimässä Stadissa ja törmäsin aivan ihanaan kynsilakkaan: Isadoran Graffiti Nails
Jujuna on, että sitä levitetään toisen kynsilakan päälle tavallisen päällyslakan tavoin ja heti kuivuttua se alkaa lohkeilla luoden jännän kuvioinnin.

Olisin halunnu ostaa mustan, mutta se oli yllätten loppu. Olin pakko tietenkin testata heti tota kyseistä kynsilakkaa mun nysäkynsii, ja tältä sain sen näyttämään.




Viime viikolla pistäydyin myös Tallinnassa, kun mutsi oli saanu jonkun bonussetelin, millä pääs neljä henkilöö 2eurolla per naama edestakas. Matkalle lähti Veera, Rikkis, Toni ja minä(kuva alla). Kuitenkin se reissu oli sinänsä pettymys, kun ei löytynyt oikeen mitään vaatteita ja viinaa oli tullu hamstrattua edelliseltä reissulta jo tarpeeks. Olin viel vähä kipee ku mentii sinne, kurkkuun sattu ja sit mul oli semmoi kauhee viskiääni. Oli kiva yrittää murista siellä myyjille ku ne ei kuullu yhtään mitään :--(

Eipä mul nyt tässä muuta, loppuviikosta postailen jotain sneakpeakkia mun Halloween-asusta !

0 kommenttia:

Lähetä kommentti